2011-04-03 | 18:04:26

Planer.

Den senaste tidens dödsfall och elände har fått mig att tänka en hel del över hur jag vill ha det när jag inte finns längre. Jag har redan skrivit vita arkivet, och jag har gjort detta för att underlätta för de mina när den dagen kommer.
Satt och tänkte idag på de pengar som jag har sparade och vart jag vill att de ska hamna. Om jag skulle dö som mitt liv ser ut nu, inga barn, så vill jag att mina pengar ska gå till mitt kusinbarn Rasmus. Även om jag ser mina hundar som mina barn, så har de inget nöje av att ärva pengar. Det viktigaste där att de får ett bra hem.
Mamma och pappa tror jag inte heller är så intresserade av att få mina pengar.
Men Ramus, han har ju hela livet framför sig. Kanske kan de vara till hjälp vid ett körkort eller ngt annat.

Låter kanske knäppt, och deppande. Men inte alls. Jag har inga planer på att dö inom en snar framtid. Jag har dock lärt mig att vi är inte odödliga.
Det känns ganska så skönt att ha beslutat vissa saker.
Vem som får min T-samling är fortfarande inte klart.....en svår nöt att knäcka. =).


Klockan är sex och snart är söndagen slut. Dagarna går i ett rasande tempo och slutet på skolan närmar sig. Ikväll göttar jag ner mig i soffan och laddar batterierna lite. Solen har krypit fram så det kanske blir en härlig hundpromenad till idag.

Kram !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback