2011-04-21 | 10:39:08

Skärtorsdag.

Igår var det verkligen FULLT ös på Coop.
Jag tror allvarligt att Piteborna kommer äta ihjäl sig i helgen.
Rykten säger att det är lika galet idag.
Men jag klagar inte, roligt att jobba när det finns mycket göra.
Klev faktiskt upp tidigt idag ifall chefen skulle ringa.
Telefonen har dock förblivit tyst.

När jag kom hem igår var jag helt tom i bollen.
Gjorde mig en STOR kopp T och skummade mjölk, och kröp ner i soffan med min bok.
Läste länge igår, och nu på morgonen har jag fortsatt.
Inte många sidor kvar tyvärr, funderar om jag måste ner och inhandla ngt mera att läsa.

Pappa var förbi en sväng på morgonen. En liten påskpresent hade han med sig.
Jag bjöd på muffins.
Pojkarna blev så glada och lämnade honom inte för en sekund.
Idag åker han för att vara med farmor. :/.

Undrar vad dagen mer har att bjuda på ??!!




Så det så !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback