2011-04-19 | 20:37:07

Soliga tisdag.

Dagar som denna vill man inte sitta inne vid datorn.
Solen har värmt alla frusa själar här i Pite.
Jag har suttit på min balkong, druckit T, läst. Faktiskt unnat mig att läsa lite skönlitteratur. Brukar ha svårt med det när man är mitt upp i en kurs. Men idag kände jag att jag hade förtjänat det.
Älskar att försvinna in i en bok.

Sen har jag ju självklart varit ut med pojkarna mina.
Båda två fick dampryck ute p den framtinade fotbollsplanen.
Eskil stod med alla fyra tassarna i vattnet och jag såg på honom att funderade noga på om det skulle vara värt att ignorera mattes ord och ta sig ett dopp.
Han valde dock att lyssna på mig. =).
Har även klippt lite klor och borstat bort säkert två kilo hund.
Det blev en mindre golvmopp kvar på balkongen.

Handlat för veckan, dansat lite Zumba och faktiskt varit på systemet.
Just in case det skulle bli nalta dansch i helgen.

Nu hade jag tänkt sätta mig i soffan, läsa lite, kanske se House.
Helt enkelt bara må gott.



Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback