2011-04-27 | 09:36:14

Soligt.

Idag var tanken att jag och Jessica skulle träffas och jobba lite på rapportern. Men hon fick förfrågan om jobb, såklart flicksnärten ska jobba !!
Vi tar igen det till veckan.

Ser ut att bli ytterligare en solig dag, hoppas att det blåser lite mindre idag än vad det gjorde igår.
Agendan för dagen är ganska ospecad. Ska gå till Coop och hämta ut cykeln jag vann på julfesten, samt stegräknaren som jag också tydligen hade vunnnit i vårat träningslotteri !!
Annars ska jag nog pyssla på här hemma, promenader med hundarna är ju som givna. Funderar dock på ett seriösare träningspass med dem.

Först jag jag dricka upp min kopp T och läsa världsbladet.

Go morron !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback