2011-04-05 | 17:16:24

Härlig dag.

Har spenderat några timmar i Rosvik hos Maria. Vi har surrat, varit ute på lång hundprommis och surplat gött T.
Skönt att få umgås några timmar. Solen sken och det var så härligt ute på promenaden. Hundarna sover gott nu, trötta efter både prommis och att ha varit runt Alfons.
Själv mår jag så bra efter att ha varit med Li, jag kan vara mig själv. Hon dömmer inte utan bara finns där.

Nu sitter jag med en kopp T och ser första SM-finalen. Jag är ganska trött, känns att vi har varit ute i den friska luften idag.

Jo ska beställa te ikväll från www.tefrossa.se om det är någon som vill vara med på en beställning så är det bara att hojta till. Beställer sent ikväll eller i morgon.

Ska fortsätta hejja på mitt lag, som tyvärr ligger under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback