2011-08-14 | 19:23:05

A Walk Filled With Memories.

I flera timmar har jag gått igenom kartonger som i princip innehåller hela mitt liv.
Allt från första koftan jag bar när jag var påväg hem från BB, till papper från min student.
Jag, mor och far har burit, kastat och sorterat. Pojkarna har då verkligen inte varit till någon hjälp då de mest stuckit ner sina nosar i kartongerna och "stulit" ngt. ;).
Jag har hittat mina My Little Pony och några av husen till dem. Barbie med en massa tillbehör. Mjukdjur, Penny-tidningar i mängder. Pussel, spel, skolkataloger, vykort, brev från kompisar, skolböcker, små lappar med meddelanden som vi skickade till varandra under lektionerna, bilar.....jag har haft väldigt många bilar, ritböcker, bokmärken, brevpapper.
Ja som sagt, det känns som om jag rotat runt i stora delar av mitt liv.
Saknar dock två My Little Pony hus, Barbie-husbilen, alla Barbie-hästar, Penny Pony Club-huset, samt en bunt med bra som pappa städade bort en gång. Där i finns ett för mig väldigt betydelsefullt brev.
Pappa säger dock att det finns en hel del kvar i källaren, så jag hoppas att allt finns där.

Men jag har även varit duktigt och slängt en hel del. Jag har alltid haft svårt för att kasta saker. Jag har blivit lite bättre och jag känner mig väldigt nöjd över vad jag har åstakommit idag.

Nu ska jag slöa i soffan en stund innan jag tar tag i lite hushållssysslor.
Kanske ett avsnitt av Glee ??!! ;).



Kommentarer
Monica skrev:

Den där massagegrejen, hur funkar den som? Har nu suttit och funderat ett tag men inte kommit fram till hur man använder den. :)



Behöver ni folk på coopan?

Verkar väldigt svårt att få jobb om man inte har kassavana, trots att det är nåt som man kan lära sig relativt fort.



Hoppas allt är bra :)

Kram!

2011-08-15 | 08:09:31
URL: http://moonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback