2011-08-20 | 13:12:29

Bra början.

So far, so good.
Båda hundarna verkar helt ok idag. Skönt. Men Eskil kommer få ta det lilla lugna några dagar. Kan ju ha varit en sträckning så jag vill inte att den ska gå upp igen.
Jag klev upp rätt tidigt, typ runt åtta. La mig i soffan för att se lite Nyhetsmorgon och bara koppla av.
Tog en cykleltur, tillbaka i soffan där jag somnade en stund.
Kom precis hem efter att ha varit och kollat på mitt kusinbarn Rasmus fotbollsmatch.
Man blir bara sååååå glad i själen av att se dessa 7-åringar springa omkring, mestadels som yra höns. Men vad gör det. De har roligt och fast de förlorade så var det idel glada miner !!
Pojkarna fick följa med och Diesel fick tom fånga en boll. Efteråt blev han som tokig !!
Såg även en tolv veckors goldenbebis, det suger rejält efter en vill jag lova.

Klockan är bara ett, känns som om den borde vara fem eller sex redan.
Mkt dag kvar att se fram emot alltså !!


Kommentarer
neli skrev:

erkänn? så sant =)

2011-08-20 | 20:44:09
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback