2011-08-28 | 21:27:22

Dagens läxa.

Idag har vi lärt oss att den hund som äter tvål, kommer så småningom att spy.
Eller jag har iallafall lärt mig det, tveksamt om Eskil har gjort det.

Igår var det mkt trevlig hos kusin. Vi gjorde ingenting speciellt och det var väl det som var det bästa. Såg lite TV, åt lite godis och surrade en hel del.
Måste bra fråga.....angående Fångarna på fortet, var det bara jag och Elin som såg att kille som var inne hos spindlarna tillsammans med Plexus hade värsta bången när han låg där på rygg ??!! Såg ut som om han hade ett rejält paket iallafall.

Om det saknas bokstäver i vissa ord eller mellanslag ibland så är det faktiskt mitt tangetbords fel. Skylle alla särskrivningar och stavfel på det as well.

Hemma strax före tolv igår. Så jag satte mig vid TV för att invänta lite VM. Lagom till när det började så somnade jag. Nice.
Dagen idag började jag med VM, och hade tänkt stanna i soffan mest hela dagen. Men rastlösheten tog över och jag drog till Munkis. Hjälpte mamma plantera lite, åkte lite bil och svammlade.
En helt ok helg i mina ögon.
I morgon börjar en ny vecka.
I veckan börjar en ny månad.

Over and out !!


Lilla kräkräkan Eskil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback