2011-08-21 | 19:00:36

Jag förstår inte.

Har just sett en dokumentär med överlevande från det som hände i Norge.
Usch, fy och huvva.
Man kan inte ens föreställa sig hur hemskt det måste ha varit.
En kille hade stått och pratat med gärningsmannen och insett att det var HAN som han pratade med. Kille lyckades fly. En annan kille såg när hans bästa kompis blev skjuten i huvudet, på något sätt överlevde även han.

Sitter här med en stor olustkänsla i kroppen. Vet inte hur jag ska bär mig åt för att komma ifrån den. Har försökt städa, plocka men detn förföljer mig.
Vad är det som får en människa att bara hur enkelt som helst, avrätta en massa människor, en massa barn.
Jag kan inte förstå det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback