2011-08-13 | 20:30:31

Nolia-shopping.

Så var jag hemma från Ume och årets Nolia-mässa.
Hemma efter en mkt bra dag.
Mor och far följde också med, så jag har kunnat mysa i bilen båda dit och hem.
Men jag tror jag var den enda som handlade, en Cola och korv räknas lixom inte.
Jag köpte ost, tidningar, mjukaka (såklart) och lite annat smått och gott. Fick även karl i den engelska shoppen att lova att nästa år om han skulle till Nolia, så skulle ha ta med sig Clotted Cream, hehe. Hann även med en sväng på Strömpilen och den så fina butiken vars namn jag inte törs nämna. ;).


Här får ni en bild på mina nya bästis. En massagekrok som göra att jag kan trycka trigger på mig själv. No more sitta med petflaskan i soffan, haha. Mamma var snäll och chippade in lite, eftersom hon har ju gratis massage jämt om hon vill.

Nu ska jag njuta i soffan med en kopp av det T som jag köpte på mässan. Augusti heter det kort och gott. Innehåller bland annat munk, vilket jag inte riktigt vet hur ja ska tolka. Alltså munk är ju mer som en bakverk, eller en religös flintskallig gubbe. Hur kan det finnas som arom till T ??
Det blir säkert bra. ;).

Ha en underbar lördag !!

Kommentarer
Petra skrev:

Men vilken fantastisk grej!! jag vill också ha! :)

2011-08-14 | 17:09:50
URL: http://frokenpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback