2011-08-15 | 11:55:03

Sex.

Lite spännande att gå till jobbet idag. Jag insåg nämligen igår strax före elva att jag hade bara schema fram tills i fredags. Så jag traskade dit klockan sex för jag hade för mig att jag kollade upp det i fredags.....men jag var lite osäker. Men mkt riktigt jag skulle börja då, positiv överraskning var dock att jag slutade redan kvart i elva.
Har hunnit vara ute med pojkarna en sväng och nu går jag igenom posten som precis damp ner.
Är sjukt trött, men samtidigt är det så fint väder ute att jag inte vet om jag har samvete att sova.

Hm kanske ett Glee medans jag funderar på saker. ;P.

Kommentarer
Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪ skrev:

sv:hahaha det kanske är något typiskt Roberts :D haha!

2011-08-15 | 12:32:33
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Petra skrev:

Men Jenny du ska absolut vara med!! Det är för alla som tycker det är roligt med aktiva grejer. Inget bara för vältränade utan bara man tycker det är roligt att träna o testa nya grejer ska man vara med :) Tanken är att bli inspirerad och kanske få upp ögonen för något nytt!



Hitta nya vänner. Skratta och dricka vin! Du ska absolut vara med!! Och jag hoppas att det blir en tradition. PLanerar lite liknande redan under hösten. :) Men i ett större format!



2011-08-15 | 21:59:01
URL: http://frokenpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback