2011-08-25 | 13:56:13

Slöheten själv.

Hm, jag var ganska så redo att jobba tidigare idag. Men nu känns det bara jobbigt. ;).
Var ut med pojkarna på Pitholmsheden så de fick springa av sig lite. Matte passade även på att köra lite ryck i alla sandbackar hon hittade. Sen svängde vi förbi i Munkis en sväng så pojkarna fick träffa moffa, han har varit och fiskat.
Vi satt ute och tittade på alla miljontals fåglar som satt och åt i grannens rönnbärsträd. Lugnet, harmonin och känslan.....Munkis är bästa stället på jorden tror jag !!

Så nu sitter jag här och känner mig ärligt talat lite slö.
Step In har öppet hus idag och jag var verkligen sugen på att åka dit. Funderar på att byta gym faktiskt. O nu när Step In ska öppna i stan också. De har lite större utbud och en hel del roliga pass.
Ska bara få alla delar i kroppen att funka som de ska först.

Nä på med långkallningarna och leendet.
I´m off to work !!



Kommentarer
Petra skrev:

God morgon! :)

Synd att du missade öppet hus. Men hos oss är det bra alla dagar:) Låter bra att du funderar på att byta gym, nu när vi kommer in till stan också tror jag det kommer bli så grymt jäkla bra!! :) Men jag törs inte säga högt att jag vill att alla ska komma till step in. Jag menar J jobbar ju på korpen... hihi. Så det är klart att det är ett bra gym också! ;)



Du ryck i sandbackar låter härligt. Men ack så jobbigt!!! Bra gjort! Jag svimmar typ bara av tanken! Ha en fin dag. Kram på dig

2011-08-26 | 09:36:16
URL: http://frokenpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback