2011-08-14 | 10:45:29

Söndagsmorgon.

Söndagsmorgon.
Härlig morgon.
T i soffan och Nyhetsmorgon.
Hade en härlig kväll igår också. Såg först lite Sagan om Ringen, men insåg vilken värdelös "hjälte" Frodo är. Han gör ju verkligen ingenting !! Så jag övergick till att se Glee, haha. Satt uppe rätt länge och bara "var".
Nu är det dock dags att bege sig ut till Munkis. Mor och far håller på att fixa in bergvärme och hela källaren måste städas ut.
Det faktum att jag är ett bortskämt ensambarn som varit extremt försiktigt med alla mina saker, gör att det finns en HEL del saker där nere. Jag ska åka ut och hjälpa dem sortera.
Så det lär bli en heldag där.

På återseende !!


Diesel hade lördagsmys han med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback