2011-08-11 | 21:41:06

Jag behöver en sport.

Nacken är bättre idag, har just kommit hem från jobbet.
Dock var det inte så smart att cykla till jobbet, living on the edge då jag bara kunde kolla bilar som kom från höger. ;).

Diesel har varit hemma hos mor och far och tydligen varit lite närgången med några getingar. Han sa ingenting men krafsade sig på näsan och rullade. Jag har försökt gå igenom honom för att se om han är svullen någgerst men jag hittar ingenting. Ska googla och se vilka symtom de kan få efter ett getingbett.
Stackars pappa han blev biten rejält.

Jag har kommit fram till att jag behöver börja med någon slags sport. Jag behöver ett mål för min träning, utmaningar och känna/se att jag förbättras.
Den stora frågan är bara VAD jag ska börja med.
Fotboll vore ju drömmen, men jag har svårt att se att något lag skulle vilja ha/behöva en gammal avdankad libero.
Sen är det lixom blankt i huvudet.
Vad kan en tjugo-någonting tjej börja med ??
Ge mig gärna tips kära läsare, för jag börjar känna mig lite smått desperat faktikst.
Jag vill ju träna !! Men jag är inte riktigt den dära duktiga gym-råttan som kan gå och lyfta en massa vikter bara helt appropå.
Jag behöver helt enkelt en sport att syssla med.


Nu ska ja se lite av andra säsongen av Glee och drömma mig bort till en värld där jag också kan sjunga och dansa. ;).



Mitt alter-ego !!

Kommentarer
kristine skrev:

Lätt, Jenny. Ridning såklart.

2011-08-11 | 22:13:00
Sandra skrev:

Håller med föregående läsare, ridning så klart! Sen finns det ju innebandy, friidrott, boxning, läs till instruktör och håll i pass... inget är omöjligt bara våga ta steget och börja med vad du vill!!

2011-08-11 | 23:25:48
Petra skrev:

BOXNING! :) jag är tränare i bk björnen så häng med på någon träning och testa. SÅ rolig träning! Sen håller jag med Sandra, varför inte utbilda dig till instruktör och börja instruera?? :) Det ger en kick! Jag funderar ju även på att starta upp ett tjejlag i amerikans fotboll. kanske de kan vara något? ;)



Och jo han är såklart det största pluset att stanna i pite! ;)

2011-08-11 | 23:29:55
URL: http://frokenpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback