2011-12-10 | 14:45:49

En "vit" lördag.

Idag har det snöat stora, tunga lapphandskar över Pite. Lite besvärligt när man ska vara ute och knappt ser sin egen näsa, men ändå härligt !! Jag tar detta hundra gånger om istället för regn.
Jag och pojkarna var ut på en lång promenad, och ingen är mer lycklig än mina monster när det finns snö att dyka, gräva och hoppa i. Tog några kort med skrutt telefonen dog så ni får inte se dem.
Har även hunnit med att vara på stan. Förutom kvällens dricka så fick jag med ytterliga två julklappar hem. Många kvar dock, men jag gill hä !! Köpte även en lite gåva till kvällens värdinna, det kan hon behöva efter att vi har stormat hennes boende.

Nu sitter jag här, vinet är på kylning, kläderna är framplockade och håret, hm tja håret lixom bara är. Men, men tror på en trevlig kväll ändå. Som sagt, kollegorna har laddat i veckor.
Ska se lite sport innan jag gör mig helt klar för kvällen.

Hoppas ni får en trevlig lördagskväll !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback