2011-12-16 | 21:42:42

Fredag, en vecka innan.

Hello alla blogg-readers !!
Har ni haft en bra dag ??
Min har gått i ett från klockan fem i morse. Jobb, stan med mamma, handling, hunderi och julklapperi. Kan inte fatta att klockan har hunnit bli halv tio redan.
Om en vecka så är det dan före dan, och jag hoppas på en mysig uppesittarkväll.

Hur går det med era julklappar då ??
Jag hade nog legat väääääldigt bra till om en hemsida inte bestämt sig för att tjorva. Klev upp extra tidigt i morse för att hinna med att beställa, men nähä då funkade det inte alls. Och efter att jag skrivit ett morrande mejl, så var jag ändå påväg att komma försent. Hoppas på bättre lycka i morgon dock.
Blir kanske en sväng till Lule i morgon, för att införskaffa det sista.

Idag bjöds det på julig lunch på jobbet, hm ja inte för mig dock eftersom jag typ inte äter något utav det, men det var mysigt ändå. Plus att vi fick våran julklapp. Vi kom då in på julklappar som vi har fått förr om åren. Och vi kom fram till att smaken är verkligen som baken. För något år sedan fick vi en ljusstake från Design House.
Jag tycker verkligen INTE om den, medans andra älskar den. Har två stycken nerpackade någonstans djup nere i alla bråte.



Men visst är det tur att vi alla tycker olika, tänk så tråkigt det skulle bli annars.
Nu hade jag tänkt slå in lite klappar och dricka lite T.

Kommentarer
jennie skrev:

Dom var ju skitsnygga! Är dom i vitt köper jag dom gärna av dig :)

2011-12-17 | 01:08:09
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback