2011-12-09 | 18:14:24

Fredagsbounty.

Jaha, så var det fredagskväll och jag står och gör Bountybollar. Det heter inte lagar, eller bakar har jag fått höra.
Det är visst även Idol-final ikväll. Men jag har inte följt med alls denna säsongen, så den skiter jag i.
Jobbat mest hela dagen, och kom hem ganska så trött och less. Men efter lite julfixade och nu julgodis-görande så känns det bättre.

I morgon har vi julfest med jobbet, och jag tror aldrig jag har sett mina arbetskamrater så taggade. Så detb lir en sväng på stan i för att inhandla något drickbart och sen skulle jag behöva något lite loosefit över axlarna. En och annan klapp ska nog också inhandlas.

Nä nu ringde klockan, mina bountybollar vill bli rullade !!



Aaaaaa jag blir helt knäpp, det går fortfarande inte för mig att länka till sidor !!
WTF blogg.se !!

Kommentarer
Katarina skrev:

Bounty som är så gott! Tack för kommentaren på min blogg!

2011-12-10 | 11:23:36
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback