2011-12-20 | 12:09:57

Julstressen är redan här.

Jag var helt slut när jag kom hem från jobbet igår.
Folk handlade som tokar !!
Och det är ju nästan hela veckan kvar innan julafton. Alltså det är ju bra att folk handlar, men shit alltså jag drogs med i stressen och började få panik över att allt jag behöver skulle ta slut. Fast jag vet ju att vi har leveranser som vanligt hela veckan. Jag skrattade lite åt mig själv, att stress kan smitta så !!

Idag, typ en kvart innan en hemsidas "innan jul-garanti" gick ut, så föll de flesta julklapparna på plats. Några kvar att köpa, och några att vänta på. Men går allt som jag har tänkt så blir det nog bra.
Nu ska jag klä på mig och gå till jobbet.
Ute är det vitt och fint, men det får gärna bli någon minusgrad också, så att det fina inte helt plötsligt regnar bort.

Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback