2011-12-19 | 08:37:10

Upplopps veckan.

Förstår ni att om en vecka är det redan annandagen. Tiden går i en rasande fart.
Var det inte nyss jag tyckte att december släpade sig fram ??!!
Vi går iallafall in på upploppet nu. Jobbar fram till onsdag, sen har jag tagit semester för att riktigt kunna njuta av julen.
Men som sagt de närmsta tre dagarna kommer nog bloggen ligga lite i dvala. Kommer jobba arslet av mig, så jag lär inte ha mkt energi kvar när jag kommer hem.

De flesta klapparna är inköpta, och vet ni vad ?? Jag tycker det är lite tråkigt. =).
Men ska strosa lite på stan på torsdag då det är julklappskväll i stan, kanske hittar man någon liten sak ändå.
Tom bingolotterna för uppesittar är inhandlade, i år är Jenny ute i tid.

Hoppas ni får en fin måndag och en bra start på er vecka !!



Min fjärde advent försvann fort som bara den. Stupade i säng.

Kommentarer
viktoria skrev:

Va skönt med lite semester såhär i Juletider! Det är du väl värd :)

Ingen julkänsla här heller, även om vi har enheldel snö! Man kanske har växt ifrån julafton!



Hoppas du mår bra, en stor kram till dig!

2011-12-20 | 08:06:44
URL: http://enlivsblandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback