2011-12-12 | 15:52:11

Less.

Gaaaah !!
Tycker verkligen inte om att vara sjuk. Och ja, jag tror det finns folk som tycker att det kan vara skönt att få vara hemma en helt blå måndag och bara ligga.
Inte jag, blir så sjukt rastlös, känner mig så "onyttig" och ser en miljard saker som måste göras. För att inte tala om de stackars hundarna. Känner mig som en brottslig när jag tog ut dem på en sväng runt huset. Är man hemma sjuk, så ska man vara hemma och vara sjuk. Men de måste ju få komma ut och göra sitt. Dåligt samvete för att de har så tråkigt har jag också.

Har surfat en hel del efter julklappar, de fem minuterna av dagen som jag inte legat och sovit. Har lite svårt att bestämma mig för vad folk ska få i år. Och tiden börjar vara knapp. Nästa vecka har vi julveckan och jag vill helst ha allt hemma som jag hade tänkt beställa från nätet.

Och ni glömmer väl inte att på fredag är sista dagen om ni har tänkt skicka julkort med julfrimärken.


Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Ja bittra människor är vad det är. Jag hade blitt störtgalen om jag inte fick egentid. Jisses vilket monster jag hade varit då =)



Tack för påminnelsen om julkorten! Nu får jag sparka mig i röven och fixa det innan fredag! =)



Krya på dig fort som tusan!!

2011-12-12 | 16:25:27
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback