2011-12-15 | 22:48:04

Julgodis 2011.

Jag erkänner, jag är en helt värdelös bloggare just nu.
Men det hinns inte med, och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.
Vädret suger fortfarande, jag jobbar och handlar julklappar. Det känns det som om ni har hört förr.
Sen kan jag ju fortfarande inte länka från min blogg, så jag kan inte ge er alla recept på julgodis som jag gjort.

Men för min egen skull skriver jag ner vad som gjorts i godisväg.

* Vit fudge.
* Chokladkolor med saffran.
* Mozartkulor.
* Bountybollar.
* Vit ischoklad.
* Vit ischoklad med saffran.

Hm sen minns jag inte om jag har gjort något mer, minnet är inte det bästa. Men ska även göra Rocky Road med min egen touch, och kanske Nigellas fudge. Sen blir det att baka lite också, saffranskladdkakan med vit choklad är ett måste denna julen. Saffran, saffran, saffran, I love it !!

Jo måste bara berätta om vurpan jag gjorde igår. Jag var ute och gick på stan och skulle svänga lite. Det var lite väl halkigt, plus att det blåste en del. Jenny gjorde en dykning, men lyckades hålla sig på fötter. Dock hade hon på sig sin cape, och den flög över huvudet och slog ihop sig som en tulpan, eller ett paraply som åkt år fel håll typ. Där stod jag med hela tunga jackan över huvudet och rumpan bar......tack och lov hade jag ju jeans, men ni fattar. Tog ett tag innan jag kunde krångla mig ur denna knipa.....haha som jag skrattade sen.


Jaja, nu ska jag sova. Börjar tidigt.
Adjö!!


Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Här är en till som känner sig som en värdelös bloggare! Har inte tid trots att tid finns, men man prioriterar väl annat som är roligare! =)



Trevlig helg!

2011-12-16 | 20:12:29
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback