2011-12-21 | 14:41:00

Juleyr.

Jag har varit så sjukt stressad idag. När jag hade varit på en butik så var jag tvungen att sätta mig i bilen och andas och tänka igenom vad jag hade handlat. Såklart hade jag handlat samma saker på två ställen !! Egentligen vet jag inte varför jag är så stressad, har ju gott om tid innan jag ska och jobba.
En sak som jag skulle ha fanns dock inte, men jag ska försöka lösa det på något sätt.

Lyckan var dock att komma hem till TRE paket, och att i denna sekunden få ett SMS att det finns ytterligare ett paket att hämta. En av sakerna är jag så sjukt nöjd med, och jag tror att mottagaren kommer vara lika nöjd som jag.
Nu sitter jag här och försöker samla tankarna lite. Vad som behöver göras och vad som är klart. Hann med Coop en sväng, så jag köpte ytterligare lite saker som inte behöver köpas dagen innan. Sen köpte jag mig faktiskt en bukett med tulpaner, älskar tulpaner och tycker att jag förtjänade en bukett såhära i julruschen.

JA !!!!!! Det har löst sig med den dära saker.
O vad jag älskar serviceminded människor !!
Och vet ni, jag som har telefonskräck ringde faktiskt en del samtal.

Puss och kram !!



Från fotoakuten.se.....tyckte det var ett passande namn, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback