2011-12-05 | 16:48:28

VITT.

Idag när jag klev ut på balkongen möttes jag av ett vitt vackert snöfall.
Jag blev så glad att jag utbrast högt och tydligt " JA det snöar". Tur att klockan var kvart i sex och inte en människa syntes till. Det bästa av allt är att den fortfarande ligger kvar. Att det sedan är snorhalt, ja det tar jag.
Min värld är så mkt finare med att vitt lager på sig.

Sen jag kom hem från jobbet har jag inte varit särskilt effektiv. Halkan gör att jag spänner mig nrä jag går, vilket gör att jag får ont i höften. Men som sagt, jag klagar inte på det.
Ska snart ut med pojkarna en sväng, de sprang runt som tokar tidigare idag och busade i snön.

Är lite baksugen, men jag vet verkligen inte vad jag ska baka. Att göra egen röbetssallad har jag dock bestämt att jag ska pröva på i år. Gillar verkligen inte den man kan köpa, vacker färg har den men inte mer. Grönkål hade jag också tänkt försöka mig på.


Recepten.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback