2011-02-07 | 16:40:12

Powernap-bara potatis först.

Shit, jag är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Hade det inte varit för potatisen som kokar påspisen hade jag legat i soffan och snarkat för länge sedan.
Dagen som jag trodde skulle gå lite trögt har gått hur fort som helst. Efter prommis med hundarna, lite handling så ringde både mamma och Maria. Båda ville träffa mig minsan !!
Hann faktiskt träffa dem båda två, satt och surrade en stund med Maria. Förhoppningsvis blire lite mera alldeles snart.

Som sagt sjukt trött, potatisen ska bara bli klar sen ska jag nog powernapa om jag ska orka med resten av kvällen. Och det hade jag lixom tänkt !!


Kommentarer
Helena Ljunggren skrev:

Jobbigt när John Blund kommer tidigare än vad det är tänkt :)

2011-02-08 | 08:19:21
URL: http://www.helenaljunggren.com
Nettiz skrev:

Ja usch vad snett det kan bli när man som tvärvaknar och inte riktigt är med i matchen! God fortsättning på dagen iaf! =)

2011-02-08 | 10:21:48
URL: http://creatingmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback