2011-02-16 | 19:11:07

Skellefteå.

Ibland önskar jag att jag bodde i Skellefteå, det inträffar inte alltför ofta, men ibland så.
Anledningen är min klasskompis Anneli som bor där. Hon håller kurser i yoga bland annat. Då önskar jag att jag bodde där, så jag kunde gå på hennes pass.
Förutom det faktum att jag tror hon är en grymt bra lärare/instruktör, förutom att hon är grym som människa, så tror jag att hela jag skulle behöva komma lite i harmoni.
Jag har provat på yoga här på Korpen i stan, men jag finner inget lugn i deras lokaler, med deras instruktörer.
Jag tror man måste guidas av någon som tror på yoga själv, som upplevt dess "magiska" verkan. Inte någon som har passet, lixom bara för att.

Så därför vill jag bo i Västerbotten ibland, för att kunna gå på Annelis pass.
Och för att de har elitseriens bästa och grymmaste lag !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback