2011-02-13 | 14:26:50

Söndagen so far.

Efter en ganska så lugn och slapp förmiddag, med frukost, störtlopp och lite mys i soffan, så har jag skruvat upp tempot lite. Skurat och gnuggat hela toaletten, så nu kan man spegla sig i både badkaret och toalettstolen, hehe.
Tvättat mitt tagel till hår. Behöver verkligen bestämma en dejt med min frissa, men det får bli i mars. Sen skulle jag helst vilja klippa topparna innan jag går och klipper mig hos min frissa. Så hon inte ska dömma ut mig totalt *asg*.

Det är skola hela måndag och tisdag, sen halva onsdag. MI är det som gäller. Vi ska lyssna av vårat inspelade samtal tillsammans med en massa andra.
Läskigt.
Jag hatar nämligen att höra min egen röst, jag fattar inte att jag låter som en smurf i verkligheten. I mitt huvud låter det inte alls så.
Nä nu ska jag fortsätta skura mitt hem.
Ute är det soligt, men -26 grader så det är inte alltför lockande. Men vackert att se ut genom fönstrena är det iallafall.

Eskil är dock inte ok i bakstället. Mattehjärtat gör lite ont. Det är som om det ena bakbenet inte riktigt fungerar när han ska kliva upp och ner. Hoppas att det bara är en sträckning eller något liknande.
Min lilla skrutt.


Kommentarer
Anneli skrev:

Nä men ojdå jag skulle ju svarat dig angående MI också...förlåt!! Det hade inte varit ett problem med inspelningen. Typiskt att glömma att ge dig ett besked! Tur att någon annan kunde ställa upp ;)



Kramar

2011-02-13 | 17:55:58
URL: http://annelip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback