2011-02-17 | 12:22:48

Kylan.

Ena termomenterna visar minus 4 och den andra visar minus 26.
Behöver jag tillägga att den befinner sig i gassande sol, och den andra i den "verkliga" världen.
Överallt talas det och skrivs om vädret. Alla man pratar med tar upp kylan, i varenda blogg som jag läser, som skrivs av någon som bor här uppe, så svär man över kylan.
Den har ju hållit oss i sitt grepp i över en vecka nu, och JA man börjar verkligen bli less.

Klev upp för att se damernas storslalom, men den har blivit rejält uppskjuten. Så jag har faktiskt läst en hel del till uppgiften som ska in i morgon. Jag måste försöka landa på rätt nivå. Den ska vara två sidor och just nu kan jag skriva hur många som helst. Gäller att plocka ut det jag tycker är viktigast, och det är inte alltför lätt.

Nä nu börjar skidorna !!

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Nej verkligen inte!

Nu får det faktiskt bli slut på eländet..Ingenting fungerar ju,inte minst en själv :/

2011-02-17 | 13:24:37
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback