2011-01-22 | 17:01:23

Biokväll.

Hemma, sjukt trött. Dagen har bara sprungit iväg, inte ens hunnit ha alla mina raster. Började bra, jag gick metodiskt igenom hela fruktkylen. Och precis när jag skulle ta tag i dagens varor, så var ALLT slut på en enda gång. Bananer har jag fyllt fyra gånger idag, 9.90 :- och folk blir som tokiga.
Tur man har haft massor med trevliga arbetskamrater runt omkring sig.

Hade faktiskt tänk sova nu en stund när jag kom hem. Men det visar sig att jag ska på bio 18.30. Love and other drugs. Känns som en Jennyfilm och lagom komplicerad för min hjärna just nu. :).
Sen hoppas vi att SAIK spöar Lule ordentligt ikväll. Funderade på att se matchen på Challenge, men det var typ fullt.

Kram !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback