2011-01-25 | 19:40:54

Hej.

Hoho. Hemma sedan ett tag tillbaka. Har hunnit vara ute med killarna, storhandlat, packat in och gjort lite fint. Sen har jag hunnit med lite skola och andra saker som fanns på min agenda. Pratat lite med mor och far och öppnat posten min. :).

Skolan idag var oxå vettig, bra lärare denna terminen. Sen kanske man inte tycker samma sak om ALLT men det är ju inte meningen heller.

Snart äre ju handboll, och även om det inte är någon "måste" match så ska det bli kul att se lite.

Behöver fortfarande någon som vill vara med på ett Motiverande samtal. Det kan handla om precis vad som helst som du kanske vill ändra på. Stort som litet. Sluta röka, bli mer effektiv på dagarna, börja röra på dig, börja blogga, ja typ allt.
Jag bits inte jag lovar !!

Nu ska jag skriva klart min uppgift som inte ska vara inne förrän på måndag, men det kändes motiverande att göra den redan ikväll. Jag klappar mig själv lite på axeln och känner mig duktig.
För det ska ni vet, sätter ni upp mål och når dem, hur små de än må vara. Så fira när ni är där !!

Kram !!



Gillar Yogis tepåsar.

Kommentarer
Anneli skrev:

Hej! Jag vill gärna vara med på motiverande samtal! Jag tänker mig att jag vill prata om hur jag ska göra för att hitta vardagsenergi. För tillfället går vardagen mest ut på att jobba och vila. Jag brukar springa på lunchen så det är egentligen inte just träning jag behöver komma igång med utan mer aktivering i andra former. Kramar/Anneli

2011-01-25 | 19:53:56
URL: http://annelip.blogspot.com
Jennie och Norah skrev:

Säg det inte högt,men det är gjort i något så simpelt som ett gratisprogram som heter Photoscape! =)



ohh,motiverande samtal..Hjälp,där hade dina öron börjat blöda om du intervjuat mig =)



Kram!

2011-01-25 | 21:39:18
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback