2011-01-11 | 15:45:12

Ingen och inget.

Ingen chef och inget papper att skriva på. Men jag gjorde ju ett försök iallafall. Och fick träffa jobbarkompisar som snart beger sig mot varmare trakter.
Avis ??
Jo, det är ju självklart. Jag har inget större sug att åka just till Thailand, men bara åka bort tillsammans med vänner, värme och semester.

Sen vill jag bara säga att om någon annan i denna staden bär en röd jacka och blir påhälsad av en lagom galen kvinna i sina bästa år. Hm tja, då är hon tydligen ute efter att säga hej till mig. Haha !!


Utmanade mig själv och gick genom stan mot Coopan, travade tom in på några affärer. Min "folk-fobi" är inte så svår som jag kanske får det att låta, men jag trivs inte bland stora folkmassor just nu. Jag vill vara anonym, och det är lite svårt i en småstad. :).

Nu åter till plugget, men suget att städa är stort. Alltid när jag ska plugga.....undrar varför ??!! ;).

Kommentarer
Magistern skrev:

Jag pluggar till musik/engelskalärare för gymnasiet. Kan fråga dig detsamma :)

Är du involverat något fackligt fortfarande eller har du lagt det på hyllan nu under studierna!

2011-01-11 | 16:12:43
URL: http://studentochtrettio.webblogg.se//
Sandra skrev:

Du kan ju alltid flytta till Umeå, jag känner mig inte direkt känd här när jag går genom stan. :)

2011-01-11 | 22:48:05
URL: http://sohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback