2011-01-22 | 06:36:45

Jag vet.

Så sitter man här igen. Jag vet att jag borde vara tacksam att jag har ett jobb, att jag lyckats ta mig igenom över halva min utbildning utan studielån, och förhoppningsvis kommer klara mig genom hela.
Men ändå, när klockan ringer, det är mörkt ute, lägenheten känns kall och jag är trött. Då lockar inte jobbet vill jag lova.

Tog mig en mysig stund i soffan igår, slötittade lite på TVn och läste bloggar. Skönt, dock hade jag varit ute på promenad precis innan. Lagom temp, runt sex minus och ingen snöstorm. Detta gjorde att kroppen piggnade till och jag tog mig inte i säng förrän runt halv tolv.

Ikväll efter jobbet så kanske det blir bio om jag har tur. Annars kanske jag våldgästar någon liten stackare.
Nu blir det att fixa till sig så gott det går och traska mot Coopan.

Ha en underbar lördag !!

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Tack snälla!

Jo det är det här eviga mörkret,kylan och snön som gör en totalt orkeslös och sur.Men snart äre sommar ;) Positivt tänkande!



Ha en trevlig helg!

2011-01-22 | 15:52:02
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Sandra skrev:

Oj vad duktig du är som klarat av att inte ta något studielån, de kommer att kännas skönt när du väl börjar jobba.

2011-01-22 | 18:57:43
URL: http://sohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback