2011-01-23 | 22:42:16

Lite effektiv.

Har faktiskt gjort klart min hemtenta i massagen. Ska bara köpa ett fint kuvert och skicka in den i morgon. Sen är det bara att hålla tummarna att jag snart kan kalla mig diplomerad massör.
Vi behöver inte vara i skolan alla dagarna denna veckan, så jag hinner med lite saker som legat på is här hemma. Som att vara med mina hundar. Diesel har väldigt tydligt markerat idag att han inte tycker om att matte är bort så mkt.
Han vägrade hälsa på mig idag när jag kom !! Aldrig hänt förr. Han ignorerade mig totalt, började pyssla med en massa andra saker. Tillslut gav han sig och vi myste en stund, nu ligger han vid mina fötter, söta lilla gris.

I morgon har jag alltså sovmorgon. Lyckliga lilla jag !! =0).

Kommentarer
Sandra skrev:

oj så kul att få titulera sig som diplomerad massör. Inte dåligt =) bra jobbat! och ja vi träffades alldeles för sällan det får vi se till att ta igen när vi flyttar hem ;)

2011-01-24 | 20:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback