2011-01-16 | 20:15:00

Lördagen i ord.

Igår tog jag mig i kragen och åkte ut till Maria. Det ångrar jag inte.
Det var ett gäng glada tjejer, en bunt med galna barn och jag tror jag skymtade en och annan av det manliga könet där. Just ja, det rymdes även tre hundar.
Det samtalades om det mesta, alla där utom jag är typ inredningsgenier, så jag försökte sugen åt mig av deras tips och hur de tänker.

Min hundar är inte riktigt vana den ljudnivån men de skötte sig utmärkt. När de sen fick träffa Marias lilla Alfons så var jag så nöjd och stolt över dem. Diesel ville bara leka, men han insåg att Alfons var en liten kille, eller en tuff kille i en liten kostym så han tog det försiktigt. Men hela hans kropp uttryckte bus !!
Eskil som är lite svårare att veta hur han ska reagera när han träffar nya hundar, sket fullkomligt i Alfons. Vilket jag också är mycket nöjd med. Han visade tydligt att han var inte så intresserad, men gjorde det på det bästa sättet ever.

Trött och nöjd återvände vi hem. Jag hade lite ont i min högra arm, provade att spela basket på Wii.
Så jag vill bara säga tack till alla som gjorde lördagskvällen odramatiskt, lugn och trivsam.
Hoppas vi får tid att ses snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback