2011-01-29 | 19:25:06

Lördagskväll.

Jag fick så jag teg. Ja sa på rasten innan jag skulle till kassan att jag tyckte det var lugnt med folk idag. Tji fick jag !! Två timmar i kassan med fullt ös, jag var faktiskt smått medvetslös sen. ;).

Sitter här en lördagskväll och har precis skickat in två skoluppgifter, samt mejlat en lärare om lite viktiga saker.
Vad har hänt med fröken Pettersson ??

Är gode så trött så det blir att ta det lite lugnt ikväll. Ska ju även orka med att jobba i morgon. Kroppen är inte ung och fräsch längre. ;).

Sen har jag kommit på en tävling här till bloggen. Ska bara fila lite på detaljerna så kommer den upp sen.
Ledtråd : Tycker du om att dofta gott ??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback