2011-01-23 | 12:30:00

Love and Other drugs.

Som jag skrev tidigare idag så var Love and other drugs ingen direkt hit. Jag tyckte att den kändes lite stökig, och enormt förutsägbar. Jag är en person som verkligen gillar kärlekskomedier/chickflicks. Men denna gick inte hem hos mig.
Mycket naket, och massor, massor med sex innehöll det iallafall. Så om man vill se Jake Gyllenhals rumpa ett x antal gånger så kan man ju gå och se det.
Annars handlar den om en ung missförstådd kille com letar sitt "kall" i livet. Han ligger runt en hel del och han gör det bara för att. Sen han fått sparken från sitt tidigare jobb så fixar han betydligt mer lyckade bror ett jobb åt honom inom ett företag som tillverkar mediciner. Han flyttar till Ohio för att försöka lyckas och bli något stort. Där träffar han en 26 tjej med Parkisons (Anne H.). De börjar ha en massa sex (sa ju det var mkt sånt i filmen.) men självklart går det inte att hålla sig till bara det.
De blir kära, hon blir sjukare, ja ni fattar. Filmen slutar "lyckligt" men nä jag tyckte den var seg, några roliga scener finns ju helt klart. Men det räcker lixom inte. Dock är Jake G riktigt het i denna rulle, alltid ett plus. :0). Och för er killar, Anne H har ju faktiskt sjukt fina ögon.
Så vill man ha något snyggt att titta på liiiiiiite för länge, så gå och se filmen. Ni andra kanske max hyr den en kväll då det inte finns något vettigare att göra.

Betyg : 2,5-3 typ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback