2011-01-20 | 06:22:01

Ser man på !!

Ser man på, inte lika död som jag trodde jag skulle vara när jag klev upp.
Att säga att jag är pigg vore att överdriva men ögonen är öppna, hjärnan är halvt påslagen, ansiktet är påklistrat och kläderna sitter på kroppen. Mer begär jag inte en morgon som denna.
Igår när jag gick och la mig var det över tjugo grader kallt, har inte vågat kolla vad tempen står på idag ännu, jag är rädd att jag fryser fast i läggan.

Motiverande Samtal står på schemat, tror det blir en väldigt intressant dag. Vi ska göra en massa gruppövningar och sånt. Hemma sent ikväll, det är tur man har bra barnvakt så man slipper ha dåligt samvete för pojkarna iallafall.

Nej, tyvärr så väntar inte bussen på mig så det är bäst jag bylsar på mig täckisarna, mössa, vantar, jacka osv. Känner mig som en liten Hobbit varje gång jag går ut.

Ha en bra torsdag !!

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Kika in Jotex hemsida,det är därifrån jag handlat allt.Billigt och bra,fina erbjudanden och snygga saker!Synd att man inte är alltför stenrik denna månad för då hade jag handlat betydligt mer.Kanske lika bra det att man är fattig istället =)



Hoppas du får en kanondag tjejen!!

2011-01-20 | 09:30:32
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback