2011-01-18 | 22:04:01

Struktur.

Shit hur ska jag orka denna veckan, haha. Inte van att ha skola alla fem dagarna. Och då har jag ändå haft "sovmorgon" hittlills. På Torsdag och fredag blir det att kliva upp före tuppen.
Kursen vi ska läsa i entreprenörskap låter intressant.Vi ska även planera och genomföra ett hälsoprojekt. Spännande, men det känns som om vi inte har fått någon tid till det alls. Man har ju så mkt ideér och visioner. Men det är bara några få fjuttiga poäng som det handlar om. Samtidigt läser vi ju även Motiverande Samtal, ytterligare en kurs som känns super intressant. Men hur ska man ha energi till båda ??
Jag försöker strukturera upp, göra så mkt i så god tid som möjligt.
Min kära lilla kalender är fylld med uppgifter och måsten. Lättast för mig att hålla reda på allt om jag har det nedskrivet, och när jag har gjort mina egna deadlines !!

Förutom skolan har jag storhandlat idag, beställt böcker till kursen (bye, bye 1000 :-.) och nu står det en cheesecake i ugnen.
Men nu känner jag att energin är slut. Pratade med mamma nyss, men avslutade det hela för jag kände att jag missade hälften av vad hon sa och blev irriterad för ingenting.
Så bara kakan är färdig ska jag krypa ner och sluta mina blå.

Kram på er !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback