2011-01-04 | 12:45:21

Svåra beslut.

Nu ska ni få höra om riktigt svåra I-lands problem.
Jag fick ju en Kitchen Aid till julklapp av den snälla tomten.
Nu kommer vi till problemet, vilken färg jag ska ta.
Min favorit har ju alltid varit den röda, har röd vattenkokare och brödrost just nu.
MEN så tänker jag på att om jag någon gång flyttar i hus så kanske inte färgen rött passar in. En vattenkokare och en brödrost kostar ju inte alltför många kronor, så dessa kan man ju lätt byta ut. Men en Aid kostar ju lite mera.
En Aid är ju ingenting som man heller gömmer i ett skåp, nej de ska stå framme och se snygg ut.
Så jag funderar på en i cremé vit, det passar ju till det mesta och den är ju snygg åsså.

Vad tycker ni mina kära läsare !!



Artisan Köksmaskin Creme

Artisan Köksmaskin Röd metallic - Jubileumsutgåva

Svart finns ju oxå, men hm nä jag tror inte den passar mig.

Kommentarer
jennie w skrev:

Mamma har en svart det är också fint men svart eller vit tycker jag

2011-01-04 | 16:17:16
Helena S / Bara en kaka till skrev:

Hrm... jag hade nog tagit den vita ifall jag valt mellan vitt och rött, eftersom den vita är mer lättmatchad. Men fick jag välja bland alla färgerna hade jag valt den turkosa, den som heter ice. Jag är för övrigt hur avundsjuk som helst på din Kitchen Aid. Ifall du väljer fel färg och tröttnar på den vet du vart du kan skicka den sen... ;-)

2011-01-04 | 21:52:06
URL: http://www.baraenkakatill.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback