2011-01-26 | 05:53:16

Ungefär mitt i.

Så var det onsdag hela dagen. Ungefär mitt i veckan. Det har gått ganska så snabbt, det är jag tacksam för.
Efter lite TV igår så gick jag och lade mig. Somnade faktiskt riktigt bra, förvånande nog. Ibland kan jag helt sjukt nog känna lite irritation över att jag känner mig pigg i kropp och knopp när jag personligen inte alls tycker att jag borde det. Knäppt att vara irriterad över att man känner att man mår bra, men det är samma sak när jag känner att allt borde vara på topp och kroppen och själen inte håller med. :).

Kallare igen ut, runt en minus sexton. Pappa sa de skulle bli plus till helgen, men då jobbar jag ju såklart.
Skola hela dagen, så just nu håller jag på att koka T-vatten som jag kan ta med mig när energin och lusten tryter.
I övrigt inte så mkt mera att säga just nu.

På återseende !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback