2011-07-28 | 17:47:12

Feeling sorry.

*ynk* *ynk*.
Jag har lyckats bli sjuk, eller är iallafall på god väg att bli. Ont i halsen, snorig och väldigt hängig. Helt klart fel tidpunkt. PDOL, soligt och ledighet. Men jag har krypit upp i soffan med lite T, Hollywoodskvaller och tänker kurera mig. För ut på lördag det ska jag !!

Lule-trippen blev inte lång dock. Det var där jag började känna mig krasslig.
Hann dock köpa min favorit bland bodylotions.
Aquolinas Latte Corpo, Finns i många olika dofter, jag älskar dock Zucchero A Velo och Arancia E Vaniglia.



Jag har flera gånger idag undrat vad det är som luktar så gott. Bara för att komma på att det är ju jag !! ;). Haha, ett bra tecken är det ju.

Nu ska jag tycka lite synd om mig själv.

Kommentarer
Niles skrev:

Sv: Din stackare! Hoppas att du mår bättre!

2011-07-28 | 18:13:55
URL: http://dirtyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback