2011-07-28 | 08:37:47

Well hello.

Nämen, hon kör en tvådagars. ;).

Hoppas ni alla har det bra där ute i värmen. Verkar som att det kommer bli en riktigt varm dag även idag. Dock har de ljumma sommarkvällarna helt försvunnit. Fuktigt är det ord som bäst beskriver vädret när solen gått ner.

Igår så hann jag med att hämta ut körkort nummer två, förstår ni hur gammal jag är egentligen ??!! O då körde jag ändå runt med lapp i över ett år för att jag inte ville ta kort. Ville jag inte denna gången, men ett körtkort måste man bara ha så det fanns inte så mkt att välja på.
Hann gå på området en kort sväng innan det började regna. Solen kom dock fram igen och värmde som en tok. Lite balkonghäng och sen drog pappa, jag och pojkarna ut för att se kusin spela nostalgi-match. Kan ärligt säga att jag saknar fotbollen så mkt att de ibland nästan gör lite ont i mig. :/. Lilla R och Elin var ju såklart på plats och efteråt fick jag nöjet att eskortera dem hem, men lite varierande resultat. ;).
Kvällen avslutades med en runda på området, och lite sittandes på Nodo. Mysche trevligt måste jag säga.
Agerade taxi åt kusin också när han skulle hem innan jag somnade.

Idag hade jag faktiskt tänkt ta mig en kortare sväng till Lule. Gör en tidig start så jag hinner hem o njuta av sommarvärmen lite.

Hoppas ni får en bra torsdag !!



Kommentarer
Niles skrev:

Godmorgon! Hur är läget?

2011-07-28 | 09:39:24
URL: http://dirtyhome.blogg.se/
LIIV - vanlig men unik skrev:

haha, man blir ju alltid så fin på såna där kort ^^

2011-07-28 | 09:53:04
URL: http://liivahliin.blogg.se/
LIIV - vanlig men unik skrev:

Sv: Haha, då är vi två. Ser ut som jag har världens största huvud på mitt ^^

Jättesöt hund i headern!

2011-07-28 | 17:17:03
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback