2011-03-31 | 17:52:21

Dålig förlorare.

Ser man på fröken Pettersson får tillbaka på skatten.
Gissa om fröken Pettersson blev glad då !!
Alltid svårt att veta om man får tillbaka eller blir skyldig, speciellt nu när jag har pluggat har jag inte haft någon koll. Men nästan tre tusen blev det, och det är verkligen ingenting som jag tackar nej till !!

Idag blev det en lång härlig promenad på isen, hundar som dampar och solen som skiner. Ibland krävs det inte mycket för att humöret ska stiga.

Nu blir det en ny promenad och sen är det hockey som gäller. Hoppas SAIK tar hem det, och att det blir en match utan en massa svammel och dåligheter.
Nog för att jag är sportgalen och en dålig förlorare. Men ändå, det är ju trots allt bara en sport det handlar om !!

Kommentarer
Sandra skrev:

Visst är det underbart... fick också nästan 3000 kr tillbaka ännu bättre var det för Lars fick tillbaka 11.000 kr =D Tjohoo! Grymt nöjd blev vi! ;)

2011-03-31 | 19:09:40
URL: http://sohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback