2011-03-22 | 11:55:34

Gränser.

Här har det inte funnits så mkt att läsa på sistone.
Delvis för att jag har haft mkt att göra, skola, jobbet och vara lagom social.
Många tankar och känslor just nu, och det är lite svårt att veta vad man kan skriva här på bloggen och inte. Vart går gränsen, och vad känner jag mig bekväm med att skriva.
Tills vidare har jag valt att låta tankarna stanna här med mig, men kanske i framtiden att jag delar med mig.
Li var förbi igår, och jag fick surra lite, och känna att männiksor är inte så hemska. ;).

Vart lägger ni eran gräns ??


När jag klev upp sken solen som bara den, nu ät den tyvärr gömd bakom en massa moln. Men temperaturen är helt klart vårig !! Igår regnade det tom lite. På kvällen när jag var ute med pojkarna kändes det faktiskt lite som höst, blöta mörka gator.
Men tack och lov så går vi mot sommar.
Började morgonen med att beställa lite från Tefrossa, mina lager börjar sina lite, höhö. Så det blev en bra start på dagen.
Tänkte fortsätta med en promenad, skura, gå igenom en massa papper, skriva ett skolarbete och ikväll är det ju hockey. Norrlandsderby mellan Lule och Skellefteå.
HEJJA SAIK !!
;).

Sköt om er !!





Påväg hem med Diesel.


Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Bombarderar dig med kommentarer nu ;)



Min gräns vet jag inte vart den går,utan jag får känna mig fram istället med vad som känns rätt att skriva.Dock kan jag ibland i efterhand ångra vissa saker som man plitat ner (du vet säkert vilka inlägg jag syftar på =) men gjort är gjort liksom.Man är ju grymt offentlig som bloggar så visst tänker man efter en extra gång innan man publicerar.



Ha en fin kväll!!

2011-03-22 | 19:43:54
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback