2011-03-24 | 09:53:19

"Jobbig" natt.

I natt har jag skrivit examensarbete, behöver jag tillägga att det gick inte alls något bra. ;). Vaknade och sa till mig själv att nu får du skärpa dig, tänk inte på skolan nu. Då var jag helt plötsligt med i Sveriges Mästerkock, och skulle laga efterrätten från gårdagens program. Förutom att jag fick inte göra chokladmoussen, utan en kärleksmumskaka. Tilläggas bör att jag tycker verkligen att kärleksmums är en sådan tråååååååkigt kaka.
Ni som såg programmet igår vet att man skulle göra ngt sorts flarn. Det gick först bra, men sedan stoppade jag in allt i ugnen igen och brände sönder skiten.
Så en mindre lyckad natt prestationsmässigt. =).

Ska ju som sagt var sitta med PM:et idag, det blir nog bra. Positivit tänkande var det ju.
Positivit tänkande gör också att jag hoppas på SAIK även ikväll.

Go morron !!




Tack Jennie W, men du har ju hunnit med massor du med. Barn, familj, hus, världens förändring, skaffa fast heltidsjobb och vara hur go och glad som helst !!


Kommentarer
Jennie W skrev:

Börjar man kolla vad man gjort så blir det ganska mycket :) Tack

2011-03-24 | 21:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback