2011-03-22 | 18:58:00

Lustigt.

Lite lustigt det dära. Jag är ju inne i en period där jag inte tycker om att vara runt en massa folk. Inte så att jag får panik och ångest av det, jag trivs helt enkelt inte.
Att jobba funkar, får då kliver jag in i rollen som Coop-Jenny. (jag och ICA-Ulf är tajta vettni.). Men jag går inte på stan eller går ut o svänger mina lurviga just nu.
Att träffa och prata med vissa männiksor går dock hur bra som helst. Kanske för att de ger mig energi och jag blir glad av att träffa dem. Li var ju här igår, och i helgen fick jag träffa LO, Efva och några andra. Det gick hur bra som helst. Även idag har jag surrat bort lite tid. ;).
Konstigt det dära.
Men men, det går över.

Nu ska jag se när SAIK krossar Lule !!

Yeah !!



Isn't it strange, how we all feel a little bit weird sometimes.

Kommentarer
Anonym skrev:

Sådär är jag periodsvis.Och det slår ALDRIG fel;De dagar jag inte alls känner att gå på stan blend massa folk men måste så träffar jag ALLA jag känner.Medan de dagar jag bara vill träffa alla så träffar jag ingen =) Det är nog normalt att känna så skulle jag tro!

2011-03-22 | 19:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback