2011-03-30 | 11:11:26

Samtal.

Så börjar vi morgonen med ett telefonsamtal om ett nytt dödsfall.
Och även om vi inte stod varandra så nära, så har hon funnits i släkten i många år och är en person som jag tyckte om. Sedan tänker jag ju såklart på min morbror, som på kort tid förlorat både sin bor och sin älskade.
Mamma sa igår att vi har ju varit ganska så förskonade genom åren, och det har vi. Jag tycker det hade kunnat fortsätta vara så.

Det finns alldeles för många fina människor runt omkring mig som jag inte vill förlora.
Det skrämmer mig och gör mig illa till mods.
Ibland kan jag ifrågasatta meningen med allt, man älskar någon som man sedan ändå måste mista.
Livet skrämmer mig.

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Tidsinlägg är jag faktiskt en hejjare på ;)

Hoppas att lusten infinner sig efter veckan,annars får ni klara er utan mig =)



Kram

2011-03-30 | 19:18:54
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Jennie och Norah skrev:

Nejdå,det är inget jätteallvarligt som hänt.Bara skönt att få skriva av sig och be om råd och tips när man behöver. =)

Men har inte jag gett dig lösenordet!?

Kram

2011-03-31 | 12:39:24
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback