2011-03-09 | 14:43:10

Snygga vårkläder.

Ååååå vad det går segt med skolan !!
Har iallafall läst en hel del.
Sen blev det skidskytte- starkt av Helena !!
Sen kollade jag posten- Ellos och H&Ms vårkataloger. Fanns ju hur mkt snygg som helst !!
Tänkte att jag kan ju iallafall kolla in Ellos,eftersom jag aldrig hittat något där. Men det fanns fullt med söta klänningar, luftiga linnen, shorts och massa annat snygg.
När jag hade läst den så tyckte jag att jag kunde ju likaväl läsa H&M åsså.
Såklart var den full med snyggheter !!
Det borde vara förbjudet att skicka ut klädkataloger och inredningskataloger till studenter.

Det kliar verkligen i fingrarna, men jag ska försöka hålla mig. Blir en resa tll Stockholm med Li i maj. Ska bara få figrarna ur och boka biljetter.

Nu känner jag att de är dags att hundarna får komma ut på en liten sväng.
Jo btw om det saknas bokstäver lite här och där i mina inlägg så beror det faktiskt inte på slarv, iallafall inte mestadels. Det är mitt lilla tangentbord som krånglar massor.

Trevlig onsdag !!




Från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback