2011-03-27 | 07:56:53

Spetälsk montro.

Någon fler än jag som känner att vi "tappat" en sovtimma i natt ??
Jag är helt sjukt trött. Dock inte sovit så bra heller. Varit varm, nästan svettig i natt. Feber ??!!
Sen drömde jag att jag var ut o dansade. Tydligen var senaste modet att man skulle ha fotbollsockar på sig, vilket jag och mina vänner totalt hade missat.

Igår när jag kom hem hade jag fått utslag i armvecken, de förökade sig sedan, armbågar, ben, knän o magen. Ingen aning om vad det kan vara, kliade som bara den. I natt har de dock blivit lite bättre. Kanske håller man på att bli spetälsk eller nåt.

Earth Hour igår, ni släckte väl ner ??
Det gjorde jag, och fyllde läggan med levande ljus istället. SÅ mysigt och det gav ganska så mycket ljus det med. Dock inte tillräckligt för att plugga. Det blev även en promenad med dogsen för att kolla hur alla andra hade skött sig. ;).

Nu blir det jobbet, sen direkt till Li, hem, plugga, lite TV och ssedan sängen. Full rulle.

Vi höres !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback