2011-05-14 | 06:21:31

Hello.

Igår var visst fredagen den 13:e.
Jag märkte inte av något läskigt, men jag kanske får veta idag. ;).

En dag som gick i skrattets tecken.
Maria ringde och var påväg in till stan, så jag hänge på. Förutom lite light shopping, nagellack och en fuktkräm så fikade vi på Kvarters. Satt där och svamlade en bra stund. Skrattade och fånade oss som vanligt. Fick en och annan blick från andra café-gäster. ;).
Hockey var det ju också, gick ju fint.
Lite besök hann jag också med innan det var dags för sängen.

Idag ska jag först jobba, och sen ska jag åka och gratta en av mina kusiner. Halva släkten fyller ju typ år i maj. ;).
Önskar alla en härlig lördag med många skratt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback