2011-05-25 | 10:49:06

Helt slut efter natten.

I natt har jag simmat med kaskelotter, varit med i två trafikolyckor och blivit skrämd av "fejk" samer.
Jag som trodde att sömnen skulle göra en utvilad, jag känner mig då helt slut. =).

Ser ut att vara bra väder ute, ska nog bege mig ut på en lite promenad.
Kanske slå Maria en signal och se om vi ska hitta på något bus.
Idag får vi veta om vi får gå upp med vårat arbete, vem som ska opponera på oss (ingen bagatell vill jag lova.) samt vem vi ska opponera på.
Men det är lite senare, så nu ska jag låta hjärnan vila lite från skolan och det ska bli skönt att inte behöva vara så "smart" hela tiden, haha.

Ha en skön onsdag alla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback